مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

در یک سری ثانیه نخستین به کجا نگاه می‌کنید؟ آیا شما هم به کناره بالا سمت راست نگاه میکنید؟

بیشتر    طراحی سایت   اشخاص مسیری را دنبال می نمایند که شخص متبوع در تصویر به آن جهت نگاه می نماید، در واقع کناره ی سمت راست بالای تصویر.

اینک همین تست را با عکس دیگری اجرا میدهیم:

 

آیا این توشه هم مستقیماً به متن "NEWSLETTER SIGN UP" نگاه می‌کنید؟

دو نمونه بالا از صفحه های نام نویسی یک فروشگاه آنلاین آنلاین میباشد که در مسئله فروش عینک آفتابی کار دارا هستند. درواقع آن‌ها میخواهند که از این روش هم یوزرها را تشویق به نام نویسی کنند هم عینک های خویش را در تصویر به آن‌ها اکران دهند. از جمله در تصویر دوم تصویر شخص متبوع با عینک آفتابی که بر دیده دارااست به نصیب نام نویسی نگاه می نماید.

یکی مثال های مشهور آرم های بصری، وب سایت Google Analytics 360 Suite میباشد. کافی میباشد این وب سایت را گشوده فرمایید و به عکس برگه ی نخستین نگاهی بیندازید.

به کار گیری از مسیر نگاه اشخاص تحت عنوان یکی آرم های مصرح و در عین هم اکنون کارکشته برای جلب اعتنا بازدید کنندگان میباشد. طرز دیگری برای جلب دقت یوزرها، افزودن مکان نما است، به نمونه تحت اعتنا نمائید:

 

برگه مهم Landrover یک مثال عالی در به کار گیری از نشانه گر ها برای جلب دقت بازدیدکنندگان وبسایت و معلوم کردن تکان بعدی یوزرها و مبادرت آنان ارائه می‌دهد. در بالای ورقه مهم با به کارگیری از اسلاید شو، اتومبیل ها در معرض اکران قرار گرفته اند، درپی فلشی در ذیل اسلایدها پباده سازی شد‌ه‌است که بازدید کنندگان وب سایت را برای کسب داده ها بیشتر راجع‌به سبک ها و ارزش، به نصیب بعدی ارشادوراهنمایی می نماید.

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 354 تاريخ : شنبه 23 مرداد 1400 ساعت: 17:05